Myynti ja asiakaspalvelu

Hyödyt teille: Saatte työvälineet kehittyä huippumyyjiksi ja unohtumattomiksi asiakaspalvelijoiksi. Opitte, että hyvän myyjän tärkein taito on kuunteleminen ja oikeiden kysymysten kysyminen. Opitte konkreettiset keinot tehdä taidokkaasti lisämyyntiä ja miten asiakkaista tehdään faneja. Hyväkin myyjä tarvitsee taitojensa kehittämistä. Opit koulutuksissamme, miten hyvä myyntityö on kaukana tyrkyttämisestä. Myyntityö on arvon luomista asiakkaalle. Silloin selvitetään kysymällä ja kuuntelemalla, mitä asiakas haluaa tai tarvitsee, ja tarjotaan siihen ratkaisu.Miksi jotkut myyvät enemmän kuin toiset? Haluatko tehdä lisämyyntiä tai jopa kääntää reklamaatiotilanteet lisämyynniksi? Osaatko hyödyntää sesonkeja? Haluatko lisää sitoutuneita asiakkaita? Tiesitkö että hyvän myyjän tärkein taito on kuunteleminen ja oikeiden kysymysten kysyminen?

Tutustu Sydämen Nosteen myynnin ja asiakaspalvelun koulutuksiin ja tilaa teille koulutus, joka myynnin kasvaessa maksaa pian itse itsensä.

Sydämen Nosteen myynnin ja asiakaspalvelun koulutukset:


Eurolla Enemmän
Myyntimaestro
Ansaitse Asiakkaan Arvostus

Palaa koulutuksiin

Tee päivästä täydellinen yhdistämällä elämys ja koulutus